And it's so white as snow



Nu är det jul igen! :D I love christmas! Det är en speciell känsla som sitter i sen man var barn..
Eller well, det är kanske inte jul än, men det är iallafall en jävla massa tjat om julklappar osv. Så jag tänkte härma alla andra och publicera min önskelista till tomten här i bloggen.

Bästa att ge mig i år: Presentkort, armband och flaggor/affischer.
Presentkort kan man aldrig få för många av, och framför allt mitt behov av att ha så många skivor som möjligt gör att presentkort på ex Ginza ALLTID är välkommet.

Armband kan man heller aldrig få för många av. Just ringarmband är ju desto fler desto snyggare. Likaså med nitarmband. Dock gör jag ju de flesta nitarmband själv..

Flaggor och affischer med mina favoritband är också alltid välkommet. Jag ska ju täcka varenda kvadratcentimeter med sånt i mitt rum nån dag..

Sen skulle jag väldigt gärna vilja ha en klänning i skinn.. Men det är ju något man bara vill ha en av och något såpass dyrt kan man inte kräva av vem som helst. ;)
 
Vad önskar ni er av tomten?:)

0 kommentarer

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback