Äntligen slut


volym i mängder - nice, huh?

Och så var arbetsveckan ÄNTLIGEN över! :D Jag är helt slut i huvudet, satt till hur sent som helst igår och plyggade trills ögonen gick i kors men nuär det över! Eftermiddagen idag bestod av tre prov i tre ämnen på raken.. Kul va? Men jag failade inte på något, tror jag iallafall. Känns jävligt gött! Betygspengarna kommer bara drösa in vid jul kan jag hoppas.. ;) Och nu har jag bara två veckors underbar pliktlös praktik att se fram emot.. lovely!

Och äntligen kan jag börja ägna mig åt musiken igen, det har tyvärr inte blivit så mycket av det förutom skolbandet då på den senaste tiden. Jag lovar bättra mig ;)

Nu ska jag ut en sväng, och chilla. Kan nog behöva det. Vad ska ni göra ikväll?

2 kommentarer
Karrow säger:

Riktigt najs med volym! :)



Svar: Tacktack! Den är enkel, men jag är nöjd med layouten! Nästa layout blir väl som mig själv - punk/hårdrock, haha. :D



Yeah! Lyssna och recensera GN'R nuuuu! :D

DATUM: 2008-11-28 TID:19:15:21
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Kåggan säger:

Jag tycker att du har sagt i flera månader (njae men nästan) att du skulle lägga upp nån låt, och jag har inte sett den än.. Fy!

DATUM: 2008-11-28 TID:19:54:10
URL: http://bennybrottzling.blogspot.com

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback