Elins Esplanad



Tja bloggen. Nu är jag sjuk igen, wöho! Adolf måste ha smittat mig igår. Vaknade med världens jävla sveda i halsen. :(
Förutom den lilla detaljen var gårdagen asgo, med mjukisbyxor, chilichips, loka, ananas och Monty Python-maraton. Precis så som jag ville ha det. Gött att ibland slippa det där festa-måstet så fort det är fredag. Jag avundas inte alla skövdes fjortisar som skulle till Bogrens..

Hur är det med er idag då? När jag vaknade idag åkte jag och morsan in till stan. Vi var tvungna att kika in Elins Esplanad som alla andra svensson. Dessutom hade jag fått tips av Stina var jag kunde hitta leopardstrumpbyxor. Hon sa 'Cassels - du vet, tantaffären'.
Jag hann inte mer än innanför dörrarna på den så kallade tantaffären innan jag blev kär. Jag föll pladask för den snyggaste skinnjackan jag sett i hela mitt liv. Att jag redan har två stycken spelade ingen roll. Jag kollade storleken. Sedan priset. Därefter skrek jag efter morsan;)

Så yes
, den fick följa med mig hem. EN sådan jacka kvar, och så var den i strl 36 och kostade bara 699!!  Det stod verkligen Aerime skrivet över..
Några leopardtights hittade jag dock inte, men några ringarmband på Lindex. Ni får se dem senare.
Innan vi drog hem igen fikade vi! Ser det inte gott ut..

På tal om det, nu ska jag käka. Hörs sen!

1 kommentarer
Elin [ n e v n a r i e n ] säger:

Haha ja jag hade ju tre innan jag kom på att jag ville ha en fjärde och sålde två av dem ;)

Dock har jag inte köpt den där fjärde än men nu behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag har så många att de bara hänger där och ser bra ut ;)



DATUM: 2008-11-22 TID:22:44:01
URL: http://nevnarien.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback