Stan



Tja! Hur ere me er, rockstars? Idag tidigare, innan Thai-Thai, drog jag och pojkvännen en sväng på stan. Vi hittade ingenting köpvänligt men däremot en stor hög fjortisar av blandade kön som vi tog med oss hem och brände på bål..
Nä, vi bara korsfärste dem.
In our minds. xD
Haha, jag är helt sönderflummad i huvet nu känns det som. Jag får ta och dricka te och spela lite klädpoker och lugna ner mig. Jag måste egentligen skriva miditrummorna till min låt men det får bli imorgon.. Eller nåt. Ni kan ju få höra den låten när den är klar, if ye want. Snäll jag är va? xD
Imorgon blir det Lidköping. Nån som bor där och vill träffa oss där eller? Vi tänkte dra en sväng på stan där med.. Man kanske hittar nåt, you never know.
Slänger in en dagens outfit med!
Keep rockin'.

0 kommentarer

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback