Hair



Slut på ledigheter, slut på lov, slut på sovmornar. Strax ska jag bege mig till bussen. Men innan dess tänkte jag tipsa om denna produkt som jag använder konstant. Det är mestadels dens förtjänst att mitt hår växer så snabbt!
So, for fast-growing and unsplitted hair: Schwarzkopf Gliss Hair Repair! Finns förutom den ovanstående också i form av shampo, balsam, snabbinpackning och vanlig inpackning. Jag har allt utom balsamet. Men just den här lilla tuben är för alla som är för lata eller för coola för att använda inpackning; bara att kleta i lite i topparna efter man har duschat.
Vad sägs om att jag tipsar om lite såna här grejer nåson gång i veckan? Rocklivet måste ha lite glamour!

Ow fuck, gotta run. Hörs ikväll!

4 kommentarer
Don säger:

jäkilgt nice header måste jag säga ;)

DATUM: 2009-04-14 TID:16:06:38
URL: http://donlyy.blogg.se/
BJERNHAGEN säger:

haha naw, det går du ju inte ;D



NU LIGGER BILDER PÅ HÅRET UTE :D

DATUM: 2009-04-14 TID:17:51:37
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Jessica säger:

letade faktiskt efter den lilla tuben idag, men inte fan hittade jag den xD vart köper du din? jag kan behöva en sån för mitt hår

DATUM: 2009-04-15 TID:19:05:08
URL: http://byjessica.blogg.se/
Anonym säger:

skulle du kuna vara jättesnäll och skriva vart du har köpt den i ett nytt inlägg eller så..letade efter den hela dan igår men hittade inte den! :(

DATUM: 2009-04-22 TID:18:51:58

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback