Rebel inside


Skolbyxorna har anlänt! Aerime in the ass och storlek.. XL. Jag drunknar men det är gött!

Skoltröjorna har också kommit såklart, men någon sådan har jag inte. 300 spänn på något som jag kommer använda en gång kändes ovärt för snåla jag. Och ändå är det jag som har ritat framsidemotivet på den. Lite komiskt att alla i klassen köpte tröjan förutom jag som har ritat den. Men som någon sa, "någon måste ju vara rebellen i klassen".

Nu ska jag sätta mig och äta en rejäl köttbit som den viking jag är (vad vore livet utan kött?!) och vänta på Max. Han ska ta ut Powerslave-solot åt mig, sure jag är lat men vem kan motstå min charm när jag sätter den sidan till? ...


Have a nice eve rockstars!

1 kommentarer
Astrid!! säger:

aerimes ass ;G

DATUM: 2009-04-18 TID:22:17:34

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback