Back in business!

Nu har jag mobil igen och är världens gladaste Aerime Crusher!
För er som tänkte "what?" när ni läse föregående rad kan jag säga att min mobil blev tappad/snodd i lördags (inga detaljer, inga kommentarer - fast det var inte jag som spårade ur den här gången). Och ni kan ju tänka er ungefär hur glad man blir när man inser att ens mobil är borta och man är utomhus mitt i natten (i -20..) på nåt random party in the middle of nowhere där det inte finns en gatlykta på tre mils avstånd. Har antagligen tappat den i snön nånstans. Och någon har plockat upp den. Lovely. Hur som helst så spärrade morsan den åt mig dagen därpå och idag fick jag ett nytt simkort. Hon hittade dessutom en av sina gamla mobiler i en låda (en gammal ihopfällbar Z600. Älskar den!).

Följdaktligen har jag samma nummer för alla som redan hade det, dessvärre har jag inga sparade nummer.. Så jag tycker att alla som läser det här kan ta och skicka ett sms till mig alternativt skriva sitt nummer i kommentarerna (som jag naturligtvis inte godkänner, dvs det är bara jag som ser numret). För nu har jag varit utan mobil i en halv evighet (3 dagar) och har smsabstinensbesvär!

0 kommentarer

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback