Day after Cooper


Ont i revbenen, nacken, armarna, fotsulorna, trassligt hår, osminkad, mjukismaidentröjan? Hell yeah. Dagen efter-rockstaren är i farten igen. Eller om det var någon fart i Aerime idag kan visserligen diskuteras. Har gått omkring i dvala hela dagen (så nu är det strax dags för sängen - är verkligen halvdöd) men det var det fan värt! Orkar verkligen inte ladda upp alla bilder och recensera men ni får vänta tilla imorgon så jag är back on track. Kan bara säga att det var lika awesome som förra gånen. Hail Alice!

Tänkte egentligen säga med det här inlägget att JAG HAR BILJETTER TILL SONISPHERE FESTIVAL! Jag satt med Vic i telefon när de släppte biljetterna och svor konstant i tio minuter när jag bara hamnade i väntrummet. Mitt vanliga flyt när det gäller tickets alltså. Så när Vic hade kommit in och köpt sina biljetter började jag bli orolig på allvar, så min otroligt godhjärtade metalbroder tog en åt mig med. Kunde verkligen inte beskriva min tacksamhet just då! Sen fem timmar senare när jag gick in för skojs skull så upptäckte jag att det fortfarande fanns biljetter available. Då var det inte lika kul. Men vad fan! Who fucking cares, MAIDEN HERE I COME! SCREAM FOR ME SWEDEN!!!!!

5 kommentarer
CC säger:

Vad skönt att du fick bilj! Ser fram emot dina Cooperbilder o rapport :) mina polare skulle till V-ås ikväll o se det men i det här vädret no way för mig

DATUM: 2009-12-15 TID:22:10:14
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
darja säger:

är duktigt avis på att du sett alice live, kan tänka mig att det var jäävligt awesome!

DATUM: 2009-12-15 TID:22:27:02
URL: http://wilmut.blogg.se/
Rockabetty säger:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

DATUM: 2009-12-15 TID:22:40:00
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Ida. säger:

Jag tycker det är jättebra att det finns biljetter kvar, jag har inte råd att köpa dom än. Om jag har tur får jag dom i julklapp! Skulle vara så värdelöst att missa detta. :(

DATUM: 2009-12-16 TID:00:15:42
URL: http://zumcum.blogg.se/
Anonym säger:

<3

DATUM: 2009-12-16 TID:23:48:44

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback