Busy


Jag borde skämmas; min uppdatering är ju sämre än Guds uppdatering av de tio budorden.
Men till mitt försvar har jag haft riktigt dåligt med tid och internet de senaste dagarna. Jag springer omkring med näsan i almanackan så jag inte glömmer något av allt jag inte får missa. Får förhoppningsvis internet på min dator fixat (inte tiden, dock; nu börjar lärarna pricka in proven i kalenern också, som om jag inte hade nog att göra) inom någon vecka. Ni överlever nog.

Under tiden jag har lyst med min frånvaro så har jag hunnit få hem jeansjackan på bilden ovan (den ska nitas och bli patchad imorgon), varit i Scandinavium, blivit erbjuden att gästspela i Ferocious Imps under UKM och Hammerfall har releasat. Recensionen av Hammerfalls 'No sacrifice, no victory' får dock vänta tills efter nästa helg. Nu är det bara Priest, Megadeth och Testament i mp3n och högtalarna. Vadå, man måste ju förbereda sig! Inte kan jag svika mitt rykte som den som kan varenda ord i varenda text..

Så ni förstår att jag har att göra. Och inte ens nu har jag ledigt, nu måste jag sova för att över huvud taget kunna hålla ögonen öppna under första repet med grabbarna i Ferocios Imps imorgon.

Skulle jag råka bli rockstar någon gång så är jag iallafall förvarnad..

2 kommentarer
BJERNHAGEN säger:

men snygg jacka/skjorta vad det är! :o

DATUM: 2009-02-22 TID:17:20:32
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Victor säger:

I see red. ;D

DATUM: 2009-02-22 TID:23:49:03

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback