Poft




För en gångs skull bestämde Murphy sig för att delta i Vi Som Känner Medlidande För Den Eventuellt  Halsflussdrabbade Stackars Aerime  (förkortat VSKMFDEHSA; för medlemsskap ring 077-930666) och gav mig bra poft i brevlådan. Can't wait tills vi ska äta kakor och byta kompisarmband ihop!
Senaste numret av Close-Up (med KK Downing-intervju!) och en Priest-tröja var vad som erbjöds. Nu riktigt längtar jag efter att skolan ska börja så jag får sy om tröjan; storleken är small och den räcker mig ner till knäna.
Är det ett bevis på att storlekarna är fuckade eller att jag är dvärg? Kanske borde lägga till de titlarna i medlidandeföreningen ovan. Vi Som Känner Medlidande För Den Eventuellt Halsflussdrabbade Stackars Sinnesförvirrade Dvärgen Aerime Som Längtar Till Skolan När Hon Borde Njuta Av Lovet? Nja, ska vi göra pins av det där lär inte alla bokstäverna få plats.

0 kommentarer

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback