Wanna feel it!


Där har ni mig i publiken, inte riktigt längst fram men andra raden (kom längst fram sen på alice cooper) , som fixar till håret.. svart hår, ser ni mig eller?

Grymt bra låt, Feel it again, det är inte första gången den är uppe på bloggen! Får jag inte höra den imorgon så vetefan.. Då jävlar! ;)

H.e.a.t är väl inte exakt min stil, föredrar för det mesta lite hårdare stuff men de är otroliga live, de här pöjkarna. Hoppas fan de bjuder på en lika bra show som giget i Ö-vik i somras. Och att jag slipper få hälften förstört på grund av jävla fjortisbrudar, som jag fick då. Then I'm more than satisfied!

Feel it again, wanna feel it all
come back to me



I wanna fucking feel it again!

0 kommentarer

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback