Beyond the new frontier


Visste ni att nuvarandre trummisen Nicko i maiden har skrivit en enda låt för bandets räkning? Och det är den hä, New Frontier. En del tycker att Dance of Death-plattan bara är överhafsad, men den innehåller fler guldklimpar än man kan tro.. Relativt enkla men jävligt bra spår. Påminner mig om de första plattorna fast på ett annat sätt, den enkelheten som ändå blir så jävla bra är den samma. Here's the proof - man behöver inte krångla till det!

Nu ska jag gå till sängs.
Jag har försövit mig nästan hela veckan, men vet ni vad jag gjrde i morse? Jo, kom upp i tid, wow! Var jättestolt i kanske fem minuter innan farsan klev upp och "Öh, har inte du sovmorgon i en och en halv timme på torsdagar?" Haha.. grattis.
Men nu är det helg imorgon, och helg means time+sleep. Couldn't be better!


2 kommentarer
Victor säger:

Imponerande ;)

DATUM: 2009-01-16 TID:16:47:31
Snakeeyes säger:

Joe Shoomans biografi om Bruce Dickinson har just släppts på svenska. Jävlar vad Bruce har gjort mycket. Kolla in:



http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9185535559

DATUM: 2009-11-30 TID:14:41:01

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback