Nit


Kolla vad jag fick av Uffe igår! Fick, for free! Hur snäll får man bli? Tack som fan! 7radigt är BALLT.
Den här fredagen blev ännu en chill-fredag. Men man förtjänar sånt efter en hel vecka i skolan! Hade tänkt färga utväxten men orkade inte ens det. Och så ska jag upp tidigt imoron, wöho. Which means lägga sig relativt tidigt. ^^

Nä nu i helgen borde jag förbereda mig inför konserten. Hmm, det ordet var nog nytt för mig tror jag. Förbereda mig. Äh, det får Astrid gör åt mig. Kolla tåg dit och sånt. Men jag börjar peppa upp mig nu! Även om det bara är ett halvt gig. :P

Damn! Skulle beställt lite skivor idag också men det lär få vänta.

Hörs imorgon rockers.

1 kommentarer
Anonym säger:

Nice blogg du har, skön stil med :)

DATUM: 2009-02-01 TID:17:09:33
URL: http://lennneeeeaa.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback