Prepare


Yes, jag börjar förbereda mig nu. Kom på att konserten är om 10 dagar bara! Edguy + H.e.a.t + All ends. Så here is Hallowed, känns visserligen konstigt att se den titeln på något annat band än maiden, men well, den är bra. Ser verkligen fram emot det! Bra musik, konsert, Astrid, kan det bli bättre? Det enda som suger är väl att det är på en måndag.. Haha, men vi överlever. Har inte varit på något annat än lokalt sedan.. Maiden i somras? Det är ju skamligt :(

För övrigt så var Schindler's List förjävlig.. Jag vet inte om jag kan säga att den var bra. Vissa partier kände jag bara att "jag vill inte veta det här, jag vill faktiskt inte veta det här", satt och sa till Kajsa att det blir bra, det kommer bli bra, som att försöka övertyga mig själv.
Men det gick inte att stänga ögonen och bli döv.. Jag blev iallafall fruktansvärt tagen. Så himla rått. No mercy. Tur att den inte slutade lika illa som det verkade i de dystraste delarna, kan säga att jag var nära att börja grina  mer än en gång. Sen så har jag inget emot svartvita filmer vilket de flesta andra verkar ha. Lite gammalmodig måste man väl så vara ändå? ;)

0 kommentarer

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback