Quote



Dagens quote; Jag satt som vanligt under min klass engelskalesson vid ett bord (bakgrundsinfo: tentade av engelskan i våras så jag har som sagt spanska/ledigt på de ordinarie engelskalektionerna), fötterna på bänken, hela min väska uttömd på bordet, mp3n ipluggad (sedan svenskaläraren kommit ut och gnällt två gånger för att jag spelade för högt på mobilen övergick jag till hörlurarna) och franskaboken i knät (desperat, läsa på i sista minuten).
Min SO-lärare på 64 år gick förbi, stannade, skrattade lite och sa "Här sitter hon igen - the one and only!" och så gick han vidare till sitt klassrum. Haha, rätt coolt ;)

Skulle ha varit med Adolf mfl idag, men var så jävla trött/hungrig/träning/tidsbrist, så sköt på det tills imorgon istället. Pulka? Pizza? Monty Python? Lär bli nice vad vi än hittar på.
Vad gör ni ikväll? Tittar på när Blondinbella åker ur let's dance? ;)

För övrigt så är jag redan trött på det där lilla bassolot på Blood of the Kings. Känns inte direkt upplyftande..

1 kommentarer
BJERNHAGEN säger:

SNYGGING!

sv: ja det blir väl lite så ;) hehe..

DATUM: 2009-01-24 TID:01:04:47
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback