on top again


Tjena! Aerime right on top today. Vilken skillnad mot igår. Har dock övertalat morsan att skjutsa mig i värsta fall till Priest, och det är hur som helst inget att göra åt. Det går ju inte fler tåg hur arg jag är är, tyvärr. En i skolan sa att han hade varit tvungen att göra likadant på Dimmu Borgir, men hur jävla kul är det då? Hur tänker folk när de lägger konserter på vardagar och det inte går några jävla tåg? Inte konstigt att de var tvugna att flytta det från Lisebergshallen till Trädgårn..  Är det någon mer som har samma problem eller?

Vilket påminner mig om att jag måste fortsätta lyssna in mig på åt minstone H.e.a.ts låtar. Well, jag är glad som fan över att det är KONSERT, halv som hel! Det var fan i somras sist, way too long.

Nu har jag lite läxor jag måste göra. Fan, kan man inte hålla skolarbetet i skolan? Vad läxor ska vara bra för har jag aldrig fattat.

Cye later on!

1 kommentarer
Elin [ n e v n a r i e n ] säger:

Haha ja jag var lite "snabbis" hårdrockare i tvåan på gymnasiet, sen försvann det igen och nu är det tillbaka ;)

DATUM: 2009-01-29 TID:21:50:40
URL: http://nevnarien.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback