Die, nails, die!


Nu orkar jag inte längre. Tjejer ska ha långa vällackade naglar, har jag hört. Nagellack, alright. Men fylla på och göra om så fort det gått bort en flisa? Öh, få ett ryck innan en spelning eller liknande och sedan låta det skavas bort innan jag får dåligt samvete och kletar på nytt (när ens pojkvän börjar klaga är det kris..) är more Aerime-style. Men långa naglar? En basist? You're kiddin me..

Nu har jag dock varit utomlands en hel vecka utan tillgång till Bettan, och då växer naglarna lite som de vill (mina naglar vägrar fatta att matte är basist och inte vill ha långa fina tjejnaglar), och helt plötsligt när jag rusar hem till Bettan igen har de utvecklats till några slags långa prinsessnaglar som det absolut inte lämpar sig att spela något stränginstrument med.

Nyss gick jag resolut och hämtade farsans fotfil (who said nagelfil? Det är för veklingar). Now they're gonna die, så jag kan pilla på Bettan i lugn och ro.


Vi får hoppas att det här var det första och sista inlägget jag ägnade åt naglar.

1 kommentarer
fia säger:

SV: jag ska vara själv hela dagen imorgon och har nyss varit på panduro och inhandlat tråkiga delar.. Så kanske ska ha dig i tankarna i morgon då ;>



Okej, man kanske ska hålla lite mer koll där!

DATUM: 2009-07-10 TID:17:37:40
URL: http://billiondollarbaby.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback