New camera


Slut på alla äckliga blåflimrande oskarpa mobilfoton här i bloggen, finito! Äntligen äntligen äntligen har jag köpt en kamera och valet föll på denna black beauty för två och tre (exklusive minneskort och en liten matchande läderväska som jag inte kunde låta bli att köpa). But hey, vad ska jag annars lägga mina sju tusen på? Mediamarkt får dessutom ett litet plus i kanten för att kameraförsäljaren var Maidenfan och blev impad av mitt svettband.
Jag är nöjd, jag har tillbringat dagen på stan med Astrid och Max, jag har shoppat småsaker, ätit jordgubbar, ätit thaimat, druckit kaffe och varit snygg i mina traderaköpta kläder. It's summer and Aerime's in grrreat mood! Inte helt fel att vara rik for the first time in my life dessutom. Lite okomplicerad sleaze på det här så.. Complete!





Silvergrå leopardscarf, Tradera 1 kr, pilotbrillor med spegelglas, Åhléns 99 kr, röd dipliner, Kicks 120 kr, ringarmband, Lindex 39 kr, leopardtights (bakrund för armband), Tradera 36 kr, och leopardmönstrat midjebälte, Tradera 1 kr.


I love tradera, I love my camera and I love my fucking music!

1 kommentarer
Dennis säger:

Förväntar mig lite fina foton från konserter då :P

DATUM: 2009-06-19 TID:12:17:51
URL: http://baronlacroix.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback