Update from school



Tänk vad man kan hitta på systembolget i väntan på att morsan skulle bli klar så hon kunde skjutsa hem mig (det kostar pengar att åka buss!). Ägglikör och whiskey i fina fodral. Nae, hellre öl. Say what, potentiella lampfötter?
Sitter i datasalen och lyssnar till Fear of the Dark och Wrathchild samtidigt (på Adolf och Guttis datorer, "du mördar ju oss annars"). Städat ur skåpen. Tre ton gamla papper och böcker täckte hela korridoren och alla var förundrade över att det kunde få plats så mycket skit i ett ynkligt skåp. Ännu ett bevis på att jag har magiska egenskaper! Vi har dessutom fått tillbaks våra gamla brev som vi skrev för fyra år sedan, vilket ni kan få höra mer om senare.
Jag kan säga att efter att ha läst det framgår det att jag inte bara besitter magiska stöka-till-egenskaper utan även är synsk. Användbart indeed. Jag kanske borde starta firma? Skriva brev åt folk som de får öppna om fyra år och sen se om jag hade rätt och så får ingår det en ägglikörlampfot i paketpriset.

Now: back to business. Träning med skolbandet och sedan middag med skolan ikväll. Intresant att se vad hårdrockaren hittar på. Hörs later rockstars!

2 kommentarer
Linda-Pauline säger:

Missa inte Inferno´s design tävling! Vinn valfri produkt ur vår webshop!

DATUM: 2009-06-09 TID:16:26:00
URL: http://lindapauline1.blogg.se/
Elin [ n e v n a r i e n ] säger:

Haha you know me... MAX tre ;)

DATUM: 2009-06-09 TID:17:47:55
URL: http://nevnarien.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback