Midja


Nitar, läder, tights, axelvaddar, korta jackor, leopard- och zebramönstrat, midjebälten. You know what I'm talkin about. Att framhäva sin midja är väldigt 80tal. Och eftersom ni vet att jag är hysteriskt addiced to just 80-talet, så varför inte börja använda midjebälten?

Det är väldigt poppis bland fjortisbrudar att lägga bältet under pattarna, och med andra ord framhäva dem. Men det är 1) obekvämt, och 2) skitfult när man vänder ryggen till. Så hellre lite bredare bälten i midjan.

Just såhär såg jag ut när jag tog en snabb sväng på stan med tanten i förmiddags. Bältet är alltså inte rosa (äger inte ett enda rosa plagg) utan rött, och morsans. Jag måste köpa lite egna.
Brunt, leopard, svart, rött, läder. Så ska det vara. Tror jag kikar in på tradera för att se vad de har att erbjuda.


Slut på dagens ytligheter!

4 kommentarer
Sael! :D säger:

Fan vad snygger du är kvinna, vacker som en dag! ;D

DATUM: 2009-03-08 TID:12:58:13
Ida säger:

Yesbox. Orkade inte ha ståplats. Judas är inget favoritband, så det känns bäst med sittplats :)

DATUM: 2009-03-08 TID:13:15:49
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Cassandra säger:

Riktigt snygg blogg måste jag säga!

DATUM: 2009-03-09 TID:12:26:03
URL: http://epicwinner.blogg.se/
Lorien säger:

Hej! :)

Du råkar möjligtvis inte veta ett metalband i Stockholmsområdet som är i stort behov av en operasångerska (under utbildning)?

Om så är fallet, klicka in dig på min blogg och berätta! :D

Kram!

DATUM: 2009-03-09 TID:21:01:00
URL: http://thereign.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback