Pimp it









Jag har snart designat, pimpat och sytt så jävla mycket grejer att jag kan öppna en webshop. Synd att det bara existerar ett plagg per sort samt är måttsytt.. efter mig. Och rätt synd också eftersom jag inte har en tanke på att sälja något. But hey, det är bra att tänka på om man skulle bli pank någon gång.

Överst har jag en liten konstig grej, aldrig sett någon liknande förut och då är det lite svårt att namnge det.. Anyway, det är ett litet zebrajox som sitter runt pattarna med snörning i fram. Kan bäras både med och utan linne inunder. Practical! Måste ha fått en kreativ snilleblixt.

Talking 'bout de små trashade shortsen, var det inte en fråga om någon snilleblixt.
Snarare "Helvete. De där jeansen passar verkligen inte längre. Hurfan kunde jag göra de där hålen så långt upp? Äh. Jävla skit. Om man skulle ta och klippa av dem istället. Var är kökssaxen?" Och sen hittade jag sandpappret också och ja, här är resultatet. Ska eventuellt trasha dem lite mer.


Lag nummer två i Aerime Heavy Metal Fashion Police: Det kan ALDRIG bli för trashat, bara du använder sandpappret och inte saxen.


3 kommentarer
Jessica säger:

snygga shorts :D

DATUM: 2009-03-21 TID:12:23:38
URL: http://byjessica.blogg.se/
CC säger:

Gillar topen! Duktig du är på sånt där! Synd att du inte vill sälja, du skulle kunna tjäna bra med stålar på sånt där ;)

DATUM: 2009-03-22 TID:17:33:38
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Karrow säger:

Öppnar du upp en webbshop...så kommer jag lätt att handla där flertalet gånger varje månad. ;)

DATUM: 2009-03-29 TID:11:45:20
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback