Trasig


Jag satt med min bas i knät och spelade utan ljud när jag plötsligt hörde något plinga till. Vad fan var det, for det genom huvudet och jag dök ner på golvet för att undersöka saken. Och hittade en stämskruv! G-strängens stämskruv för att vara exakt. Min bas strängskruv. Bara gick av. Som om någon osynlig hade brutit av den.
Spelningen är på lördag. Och jag kan inte fixa en ny tills dess.
Bäst fan att den håller stämningen och att folk inte kollar för mycket på mig, för på håll ser det ut som jag bara har tre strängar..
Den där jävla Murphy borde någon utrota snart. Vi kan bilda en armé med ett enda syfte; bring Murphy down. Mycket nödvändigare än alla andra fjantiga krig som pågår. Vilka är på?

1 kommentarer
Ida säger:

Hoppas verkligen det... Men det börjar redan kännas kämpigt... Men det är väl så, de första dagarna...

DATUM: 2009-03-12 TID:17:41:05
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback