No Kiss


Jag känner en viss deja vu-känsla när paniken börjar krypa inpå mig när jag tänker i banorna Pengar och Konserter. Ni rockers (som inte har en rik pappa eller kommer in gratis överallt, *host* CC) vet exakt vad jag pratar om, nämligen förra vårvintern. Fullkomligt omöjligt att ha råd med allt, de konsterutgifterna var inte av denna värld. Och nu börjar den känslan komma tillbaka.

Jag vill se Kiss. Kiss SKA man ha sett. Men 500 spänn back i nuläget, med Megadeths Sverigetourdatum som släpps när som helst, så var det uteslutet. Dessutom krockar datumen med Sweden Rock (12 och 13 juni. Konsertarrangörer är ett släkte för sig), och gigen äger inte rum i Göteborg, bara Malmö och Stockholm. Vilket flyt. Jag får dessutom ännu mer panik när jag tänker på att Maiden entrar studion i januari, vilket betyder att de lär släppa sina nordenbiljetter någon gång i vår. Och då tänker jag inte bara nöja mig med Sverigegigen. Aldrig. Vem vet hur länge gubbarna håller sig på benen? Som om inte alla dessa utgifter räckte så har jag och Morsan planerat ett Londonbesök i påsk. Vem fan ska försörja mig med allt detta?! Kanske ska börja spela Poker..

Ikväll är jag utarrenderad till The Thorsells eftersom päronen befinner sig på annan ort. Så går det om man är stygg flicka. Nu börjar det dock bli dags att kasta sig in duschen. Have a rockin saturday night så hörs vi imorgon!




>Now playing: 1320 - Megadeth

5 kommentarer
darja säger:

Det är inte lätt när allt händer på samma gång, varför kan det inte allt vara mer utspritt under året undrar jag, inte för första gången! :(

DATUM: 2009-11-28 TID:16:22:43
URL: http://wilmut.blogg.se/
ILoveMandy säger:

Blä, jag känner igen mig. Har fetönskat mig Kissbiljetter istället, för pengarna är long gone. Hoppas få ett par.

DATUM: 2009-11-28 TID:22:44:05
URL: http://scars.se
Ida säger:

Min plan är att åka direkt till KISS I Malmö efter Sweden Rock. Inte allt för långt mellan...

DATUM: 2009-11-30 TID:16:23:01
URL: http://drinkitup.blogg.se/
CC säger:

Hehe inte ens jag kommer in gratis ÖVERALLT, inte KISS t.ex (såvitt jag vet). Håller med att man måste se dem en gång iaf, själv är jag glad att jag sett de många gånger. KISS idag är inte KISS för mig, sorry inget KISS utan Ace o Peter..



Ska Megadeth turnera?? Wiii vad kul, det har jag missat

DATUM: 2009-11-30 TID:17:23:21
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Seance säger:

SRF avslutas lör 12 Juni och på söndagen 13 Juni spelar KISS på Malmöstadion 15 mil från SRF. Många från SRF kommer åka ner till Malmö på söndagen. De 17000 biljetter de släppte sålde slut, så nu har de släppt fler cirka 19000 är sålda till dags dato vilket gör det till den största konsert som ett enskilt band spelat i södra Sverige.



DATUM: 2010-04-11 TID:19:16:45
URL: http://seance.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback