&%!!&¤#/¤!=%¤#

Nyss var det bra. Nyss var det JÄVLIGT bra. Tänk vad det kan ändras snabbt. Nu går allt neråt. Åt helvete. Helvetes jävla skit. Fan vad jag vill skriva av mig nu men fan vad många det är som läser som inte får läsa just det här. Ni random folks som inte har någon annan relation till mig, snälla var de enda som läser min ynkliga blogg! Urspårat inlägg? Ganska starkt ja på den frågan. Jag hatar att jag inte kan skriva vad jag vill. Well, ni lär väl få ett städat och officiellt besked vad det lider. Eller inte. Only time will tell.

2 kommentarer
Rockabetty säger:

sv: Haha, självklart ;)

DATUM: 2009-10-30 TID:01:42:43
URL: http://rockabetty.blogg.se/
[lisa bjernhagen] säger:

Men nej, what's happening? :/



sv: jo, ja men jag håller med på alla punkter! förr blev det ju mer stil efter musik, nu blir det musik efter stil. eller hur man ska beskriva... förr var ju sleazen mer en annan grej tycker jag, nu blir det bara att massa folk vill efterlikna. nej posarna är inga höjdare xD haha!

DATUM: 2009-10-30 TID:16:23:35
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback