Friday night live

Äntligen helg och partyn och ledighet infinner sig, för alla utom Aerime som har haft hosta i en vecka, och lagom till fredag dyker halsbränna och huvudvärk upp. Timing.. Jag är säkert frisk lagom till måndag. Min vanliga tur. Jag har dessutom slarvat bort mina nycklar (igen), fått håret sönderblåst och varit hungrig och sur hela dagen. Varför är just fredagar min otursdag? Jag kunde väl fått måndagar som alla normala människor.

 

Så vad ni än hittar på, se till att ha jävligt mycket roligare än mig, för innan jag hostar sönder och somnar framför datorn ska jag gå och lägga mig. Friday night live! Hörs imorgon när (om) jag har kvicknat till.

 


0 kommentarer

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback