Headcrusher video


Video för Headcrusher! Som ni vet så släpps Megadeth's 'Endgame' i början av nästa vecka och för att ladda upp inför skivsläppet kan man kolla videon till skivans singel. Av de låtar jag har hört av plattan verkar den vara ett masterpiece.

Dock måste jag säga att Megadeth inte bara gör bra saker.. bra låt, kass video. En 'headcrusher' är ett medeltida tortyrredskap där huvudet "pressas" ihop until there's nothing left, ungefär. Inte säskilt nice i och för sig, men vad fan är det här? Boxningsring? Bandet på en piedestal? En mysko brud (som inte ens är snygg, ska det vara en brud ska det fan vara en het jävel annars kan det kvitta) som spöar skiten ur en kille? The end.

Vem det än var som kom med idén till videon (samt alla som godkände och genomförde den) bör sätta sig ner and figure out om de brukar tänka med rövhålet istället för hjärnan eller om videon är ett resultat av tillfällig blackout. För de inblandades skull hoppas jag på det sistnämnda.

2 kommentarer
Michalw säger:

Är inget skitstort fan av Megadeth, men är resten av skivan lika bra som den här låten så överväger jag att införskaffa den. Videon var dock inte bra nej.

DATUM: 2009-09-12 TID:22:15:32
URL: http://michalw.blogg.se/
Johnny säger:

HAHA!! Jag är ett huge Megadeth-fan(mitt favvo-band). Men jag är benägen att hålla med. Megadeths videor brukar inte vara bra. Eller vad sägs om slutet på "Hangar 18" när de trycker en nål genom magen på en Alien-docka? Dåliga videor har dock sin charm det med... : )

DATUM: 2009-09-18 TID:21:15:05

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback