STEELWING supportar ACCEPT


Har tomten bestämt sig för att uppfylla mina önskningar i förskott, eller vad är det frågan om? Om inte mina pengar räcker till båda konserterna så har Sweden Rock nu fått sig en rejäl konkurrent. Det räckte tydligen inte med ACCEPT har årets bästa platta med sig i bagaget, utan nu ska även STEELWING supporta. Vilka kanonnyheter!

WOLF är förband under ACCEPTs vända i Storbritannien. Tänk om även de hade supportat ACCEPT i Sverige... Vilken sjuhelvetes jävla drömkonsert det hade blivit. Men jag har inte gett upp hoppet om det än, hör ni det killar?!

2 kommentarer
Argadarja säger:

har på något sätt faktiskt aldrig riktigt fastnat för accept... :/ borde kanske ge dom en chans igen.



sv; det där med musik kopplat till andra intressen har du helt rätt i! HAHA, känner igen mig i det där om att bli helt galen när man såg en sk poser när man var yngre... haha, roliga tider! xD

DATUM: 2010-12-09 TID:18:01:21
URL: http://assonfire.blogg.se/
Fred säger:

Löjligt gött me' Accept!

DATUM: 2010-12-09 TID:18:22:45
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback