Younomia today


(rätt gullig osminkad har jag hört)
Det blev en lugn fredag igår, kan ha sin förklaring i att min ena halsmandel under natten till fredag svullnade upp till en boll. En boll som gör ont. Men Fred kom och höll mig sällskap en stund ändå, trots mitt sjuka tillstånd. Kombinera det med kaffe och heavy metal så blir det rätt nice. Men när Freddie drog så stängde han nog inte ytterdörren riktigt för när jag vaknade på morgonen efter så var hela kåken en igloo.. Ganska väl anpassad till vädret utomhus så att säga. Snöstorm.

Vem i helvete sticker frivilligt näsan utanför dörren idag? Jo, jag, eftersom det är Younomia ikväll. Egentligen börjar det redan kl 14:30 men vi får se när jag dyker upp (om det nu går några bussar till stan över huvud taget). Hela stan och lite mer därtill lär väl infinna sig där idag, men jag sörjer över att de valt ett sånt kasst huvudband.. Sonic Syndicate är inget jag längtar efter att se direkt. Kul för er som gillar dem but that's nothing for me. Funderar därför på att dra redan innan de börjar spela men det känns ju inte som någon speciellt bra avrundning på kvällen. Well, vi får se hur jag gör. Kameran tar jag med mig iallafall.


And here is golvmopp-klassikern. Erkänn, Fred ser ut som Billy Gibbons i ZZ Top! Jag lyckades däremot inte riktigt lika bra.


Är det någon här som planerar att dra till Younomia idag? Kom fram och hälsa för fan!

5 kommentarer
Recklesslife säger:

vem är den svarthåriga?:O helvete så snygg haha.

DATUM: 2010-02-20 TID:14:38:46
URL: http://recklesslife.blogg.se/
Elvis säger:

Jag skaaaa! Men hela mitt sällskap har blivit sjuuukt ): om du ser en liten ensam elvisplutt gå runt så får mirrkoolio gärna komma till undsättnign lite

DATUM: 2010-02-20 TID:15:20:02
URL: http://elvislivsfilosofi.blogg.se/
Angie säger:

Jag gillar inte heller dem. -.- töntig nu-metal. i samma klass som bullet for my valentine, volbeat och takida ungefär! xD

DATUM: 2010-02-20 TID:17:35:10
URL: http://begforit.blogg.se/
Dennis säger:

Självklart så ska jag dit, ses där :)

DATUM: 2010-02-20 TID:18:03:05
SANIBO säger:

hahaha min tanke föll direkt på billy gibbons!



sv: MOHAHA!

nej så jävla rätt. det är inget att sörja, haha.

DATUM: 2010-02-21 TID:15:22:04
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback