Sneek peek


Och vad ska nu detta föreställa? Inte Aerimes nya battlejacket iallafall.. Hrm. Kunde i vanlig ordning inte motstå att göra om mina gamla kläder, så min gamla traderainköpta röda jeansjacka får från och med nu agera battlejacket. Men mer än så här tänker jag inte alls visa i nuläget (varför inte leva upp till sina bitchrykten?) men när den är klar, då jävlar. Det lär dock dröja med tanke på att det saknas en hel del patches och nitar (det är DYRT att fixa hela battlejackets, okej?) men den som väntar på något gott!

Det är fruktansvärt nice med battlejackets och det är fruktansvärt synd att det är så dyrt med patches. Men jag antar att jag får skylla mig själv eftersom jag i nuläget har 5 andra projekt på gång concerning jackets.. Vilket resulterar i att jag har 5 halvfärdiga jackor som jag inte kan ha alls än när jag istället kunde ha 2 helt färdiga och brukbara. I-landsproblem på hög nivå, men jag är värd det idag (jag fick MVG på ett matteprov samt slog mina kära pojkar i bowling idag. Det hör till saken att jag trodde att jag var sämst på bowling och ÄR antagligen sveriges ojämnaste spelare: sköt i rännan, sköt i rännan, sköt i rännan, sköt i rännan, STRIKE, sköt i rännan, STRIKE, STRIKE, sköt i rännan, eeh, jag antar att mina bra gånger vägde upp de dåliga till sist. Fick faktiskt nästan 3 strike i rad en gång till pojkarnas stora förtret. Underskatta aldrig en Aerime!)


Såhär ska en färdig battlejacket se ut minsann.









0 kommentarer

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback