Janick 53 years old


Min förebild, min idol, min stilikon, mitt hjärta, min älskade, älskade Janick Gers fyller idag hela 53 år (kan man inte vända på siffrorna?!). Ingen händelse är viktigare att ta upp i min blogg idag. Tur kanske jag borde säga med tanke på att jag egentligen inte har tid med något annat än att lägga ut lite bilder och överösa er med kärleksförklaringar. Jaa visst, det är jätteroligt att gå natur. Vänta lite, jag ska bara ta reda på vem det var som fick mig att börja på den här linjen så jag kan skjuta motherfuckern.

However, hope you're having a wonderful birthday Jan. It's too bad you won't read this. But one can always hope. Janick Robert Gers, jag älskar dig.






2 kommentarer
sanna säger:

happy b-day! :D

DATUM: 2010-01-28 TID:15:35:16
URL: http://roisindubh.blogg.se/
Art By Tina säger:

Vilken stenkoll du har som vet när dina rock-ikons-gudar fyller år. En eloge till dig!

DATUM: 2010-01-28 TID:17:57:44
URL: http://trueborn.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback