Rockmerch


Jag har kommit fram till att jag måste ha världens mest generösa polare. Jag lipade lite för att jag inte hade råd med den skitsnygga ringen ovan, och vad fick jag i för tidig födelsedagspresent av Fred igår? Den pryder nu min tumme och trivs utmärkt. Tack som fan, du vet att du är bäst.

Jag har även icreaseat mitt patchförråd och bröt därmed Megadethpatch-oskulden. Finns ju fan nästan inga Megadethmerch här i Sverige och det suger ju rätt hårt med tanke på att de är världens genom tiderna tredje bästa band. En Thin Lizzy-patch fick även följa med hem. Jag har fet besultsångest vad det gäller min röda jeansväst (har ni sett den?) men har ni tur så får ni se den halvklar ikväll. Ca 6-10 patches fattas fortfarande.

Vet ni hur sinnessjukt dyrt det är med patches? Om inte så vet ni det nu. En liten sketen 10x10 ligger på 40 spänn, backpatches på 60-100. Envisas man dessutom med att vara ännnu mera true och ha enbart vintagepatches går en liten på ca 100 spänn och backpatches 200-500. Och nu undrar jag vem i helvete som har råd med det! Hårdrockare är inte rika men det har tydligen ingen fattat.



Allt från Rockmerch.se

4 kommentarer
billiondollarbaby säger:

jag tänkte på det senast idag faktiskt.

Allvarligt, man måste vara sturplansbög för att ha råd med att se ut som en hot rocker alltså! Och... hur går det ihop liksom..? Nej, just det.

DATUM: 2010-01-31 TID:16:51:54
URL: http://billiondollarbaby.blogg.se/
CC säger:

Finns lite Megadethgrejer på tradera just nu...b.l.a en longsleeve turnetröja

DATUM: 2010-01-31 TID:22:31:10
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
billiondollarbaby säger:

btw, nu har även jag blivit en traderanörd... ehee. Har dock en massa saker som ska upp där också, lite bandtröjor och skit för att kunna betala de nya grejerna jag klickat hem med gott samvete. Jisses.. man blir fan beroende!

DATUM: 2010-02-01 TID:13:03:16
URL: http://billiondollarbaby.blogg.se/
Tommy :) säger:

Jag håller med, det är fan dyrt...

Men skulle va asnice om man kunde printa patcher själv :D men vet inte hur man gör

DATUM: 2010-02-09 TID:17:24:24
URL: http://tommyrangg.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback