Show you the gates of tomorrow


Så fruktansvärt underbar låt. Dessvärre kommer jag inte få höra den på Sonisphere men Wildest Dreams, No More Lies och titelspåret kommer de däremot köra från Dance of Death-plattan. Ett rysande grymt album är vad det är (förutom Montsegur som av någon oförklarlig anledning aldrig gått hem till 100%). Inte för att Maiden någonsin har klämt ur sig något annat än sinnessjuka plattor, men you get the point.



Ursäkta för allt Maidentjat men det är svårt att tänka på något annat när det är så olidligt nära nu. 10 dagar kvar...

4 kommentarer
Vanadesse. säger:

Olidligt nära verkligen. Olidligt!

DATUM: 2010-07-28 TID:19:08:13
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Karin säger:

Vart får man tag på setlisten till Sonisphere-spelningen, har letat lite överallt utan resultat, tänkte att du som är ett hundratioprocentigt Maiden-fan antagligen vet?

DATUM: 2010-07-28 TID:19:48:13
CC säger:

sv: ja vi får styra upp det där på nåt sätt... jag kommer ju mest hålla till i VIP området skulle jag tro, utom själva gigen såklart.

Ingen aning om jag stöter på dem eller ej, bara Steve som brukar gå in i hospitality (där gästerna är)



Det blir ju full Europaturne nästa år, det vet du va? Inomhusgig så vitt jag vet :D

DATUM: 2010-07-29 TID:00:01:53
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Felicia säger:

Ja har du Sonisphere setlisten? :)

DATUM: 2010-07-29 TID:00:21:11

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback