Back in business


Ursäkta så mycket för frånvaron och välkomna alla nya läsare. Kul att ni har hittat hit, men jag har dessvärre även en skola och diverse annat att sköta utöver bloggen vilket ni stammisar lär ha märkt den senaste veckan. Ska försöka hinna med er också i den mån det är möjligt. Just nu har dessutom jag och Bettan (min bas) ett ganska intimt förhållande med vissa låtar ur Seventh Son- och Piece of Mind-plattan vilket gör att den lilla fritid jag har rinner iväg rätt snabbt på kvällarna. Kan inte hjälpa att det är så fruktansvärt roligt att spela bas när det är en bra period.

Well. Bjuder generöst nog på en vacker bild på mig och Fred. Illustrerar vår relation ganska bra.. Jag käkar och han kollar på. Höhö. Guess who's the fat one.

Återkommer några Maidenlåtar senare.

2 kommentarer
Max säger:

Ser ut som du håller i en dö gammel fågel eller nått! Men det är väl en skål med glass eller choklad eller liknande ;)

DATUM: 2010-03-18 TID:22:38:37
ROCKAHOLIC'' säger:

ey la till dig bland mina länkar du har inget emot det va? ;d

DATUM: 2010-03-19 TID:19:01:06
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback