Bigger, longer and uncut!

Jag har bestämt mig. För att inte lägga av med bloggandet. Så lätt blir ni inte av med mig! Istället har jag påbörjat ett nytt litet projekt som lär vara klart inom någon vecka. Då blir det bloggande igen, i vilken riktning det blir återstår att se.

Förresten så var det otroligt många av er som röstade. Det hade jag faktiskt inte trott, men det tackar jag ödmjukast för. Ni namngivna personer som har givit respons i kommentarsfältet förtjänar naturligtvis också cred. Allt har varit till stor nytta för mig i det som jag nu håller på med.

Jag återkommer!

3 kommentarer
Grimgoth säger:

Låter spännande och hoppas mer info och liknande kommer upp här så fort det beger sig.

DATUM: 2011-01-29 TID:11:11:41
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Marie säger:

det tackar jag för! kikar in här varje dag:)



DATUM: 2011-01-29 TID:19:10:16
[lisabjernhagen] säger:

sv: Oja! Svart och starkt är bäst :D nescafé dricker jag dock så sällan så det går an när det blir ;)

DATUM: 2011-01-30 TID:14:56:34
URL: http://lisabjernhagen.com

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback