Bad day


Sammanfatta mig dag såhär ungefär. Haha, nja, men det började mindre bra.
Jag HATAR att stressa på morogonen.. Vilket dessvärre händer varrje dag och jag har ingen aning om hur. Men idag var det värre än vanligt, fick springa till bussen halvsminkad med kläderna på sniskan och platt hår..
På bussen mötte jag Astrid, som fick morgonen att stråla i solsken genom att klargöra att hon hade tittat tågtidtabellerna för den 2/2 då vi ska ner till Göteborg, och senaste tåget gick kl 23! Vilket betydde halva konserten ungefär med tanke på de vanliga förseningarna. Jag var riktigt happyface med andra ord! Sen på det har min ena ögonsten gått och blivit halt. Wöho..

Senare lugnade jag dock ner mig något, för 1. Jag är ledig imorgon (lönar sig att välja ridning på friluftsdagen då jag ändå rider varje dag vilket innebär LEDIG och SOVA. Skulle mördat för en sovmorgon i morse!) 2. Jag kollade nyss upp tågtiderna och det finns visst ett tåg som går hem 00:32. Vad ser du med Astrid, röven? ;)

1 kommentarer
Ida säger:

Vad är det för konsert? Judas?

DATUM: 2009-01-26 TID:23:08:26
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback