Hammerfallnysläpp i februari


Det har kommit till min kännedom att Hammerfall släpper nytt i februari, "No Sacrifice, No Victory" ska plattan heta. Här ovan är ett smakprov just från det allra färskaste. "Any Means Nessecary" from me to you!

Jag gillar bitar av verserna, och sticket. Jocke är fantastisk som vanligt. Och introriffet är förjävla gött, precis sådär tungt och kraftfyllt som jag vill ha det. Men refränger kan Hammerfall göra betydligt bättre.. In my opinion.
Well, kul för alla som ska på deras turné! Jag var själv på dem i januari 2007, riktigt nice. Ska definitivt se dem igen någon gång. Och det skadade ju inte direkt med all extra reklem de fick efter att Jocke vann körslaget förra året. ;D


Nu ska jag i säng, för imorgon ska jag sova några timmar och sedan åka till Lidköping och kolla i affärer hade jag tänkt. Och nu vill jag vara utsövd för en gångs skull, vi får väl se hur bra jag klarar det..

Ha det gött, cye tomorrow!
Rock on

3 kommentarer
Anna Phe säger:

Kan du hoppa upp och sätta dig på!! :)



Dom lirar massa med demoband ibland som man känner till och fixar roliga evenmang, så e shysst. Ett av mina ex lirade med sitt band på bandit för 2 år sedan :)

DATUM: 2009-01-27 TID:04:01:01
URL: http://annaphe.se
Babbidesign - [Design & Foto] säger:

Hejan! Härlig blogg! Om du är intresserad av ny design till din blogg är du välkommen in till in sida, annars kan du ignorera detta. Ha en fortsatt trevlig dag :)

DATUM: 2009-01-27 TID:13:21:39
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Heyli säger:

grymt bra låttips! :) och introt, riktigt bra! också ska jag informera om att du har fått en utmärkelse i min blogg ;)

DATUM: 2009-01-27 TID:19:14:44
URL: http://heyli.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback