1/3 @ Scadndinavium

Finally, här är bilderna från Priestfeast. Enjoy!



Så här såg sminkningen ut. Har jag nämnt att jag gillar sotat?


Värmde upp på tåget med mp3n...


...Och snörade armband.


Jag träffade Vic. Han var glad och religiös.


Chuck och Testament entrade Scandinavium.


Dålig bild på testament


Chuck Billy skålade för full hals.


Testament


Megadeeeth!


Dave Mustaine + schyst vakt (dock bjöd han inte på något vatten, av anledningen att det inte existerade något. Jävligt dåligt av den ansvarige, det är ju saharaöknen i halsen efter en halvtimme. Men let's do as usual och skylla på Murphy).


Dave sjöng, Dave spelade och Dave såg förmodligen inte ett piss med allt det där håret i vägen.


Snyggingen Chris Broderick. Synd att han är gubbe (39)!


Helt plötsligt tog vakten min kamera och plåtade oss!


Dave var nog lite blyg, han var inte framme och prövade framkanterna på scenen många gånger direkt. Inte någon annan i Megadöd heller. Det var tydligen roligare att springa omkring längst bak, vad vet jag.


Förutom några enstaka tillfällen, kanske. Så nära var jag som närmast. Det ni!


Priest kom in, och Halford åkte upp genom golvet i en silvrig liemannenkappa. Riktigt stämningsfullt!


De spelade utav bara fan.


The Metal God in action!


Glenn närmast häråt.


En snygg bild lyckades jag tydligen ta, utan att veta om det. På konserter är det ju bara att sätta kameran på auto och sträcka den så högt upp man kan (det har sina nackdelar att vara mini) och trycka. Hur det blir sen spelar mindre roll, bara det blir en bild. Men mina övernaturliga förmågor visar sig tydligen ibland!


Halford ansträngde sig inte i onödan


Rob och Glenn!


Han stylade med mc;n.


Och fjäskade draperad i Sverigeflaggan. Hans allsång måste ha ekat över hela Götet!


Slut. :(


Trött och schleten Aem efter hemkomst ca 02:30


Mina souvenirer! Ett plektrum från Glenn lyckades jag hijackade precis innan de gick av scenen. Ja, lite belöning måste man väl få för mödan av att nästan få sina revben krossade.


Jag längtar fan redan tillbaka, det här är illa.

1 kommentarer
CC säger:

Broderick är gubbe vid 39? Hahaha

Han dög väl men Dave är my kind of guy ;) hehe

Schysst bild den där som vakten tog, det måste vara kul att ha

DATUM: 2009-03-15 TID:14:24:00
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback