Classic Rock Awards 2010


Nu är det dags för Classic Rock Awards 2010 med fem olika kategorier där man som hårdrocksfan bör lägga sin röst i rätt riktning. Ni gör det HÄR. Jag blev positivt överraskad när jag såg att det faktiskt fortfarande existerar awards där lyssningsbara band är nominerade.. Såhär röstade jag:

ALBUM OF THE YEAR:
Iron Maiden - The Final Frontier
BAND OF THE YEAR: AC/DC
BEST NEW BAND: White Wizzard
EVENT OF THE YEAR: Download Festival (inte för att jag var där men det lär vara svårt att misslyckas med en tredagars monsterfestival med bland annat AC/DC, Megadeth, Motörhead, White Wizzard, Aerosmith, Saxon, Airbourne och en jävla massa andra band som jag antingen aldrig hört eller inte gillar)
REISSUE OF THE YEAR: Judas Priest - British Steel


In och rösta med er nu!

4 kommentarer
Darja - Rehab is for quitters säger:

tog också judas priest som reissue, lungt värdast.

DATUM: 2010-08-23 TID:21:28:43
URL: http://assonfire.blogg.se/
Pontus Larsson säger:

ALBUM OF THE YEAR: Iron Maiden - The Final Frontier

BAND OF THE YEAR: AC/DC

BEST NEW BAND: White Wizzard

EVENT OF THE YEAR: Mott the Hoople reunion

REISSUE OF THE YEAR: Black Sabbath - Heaven & Hell/Mob Rules

DATUM: 2010-08-23 TID:23:03:20
Mary Raven säger:

Har röstat, tack för tipset! ;-)

DATUM: 2010-08-23 TID:23:04:02
URL: http://maryraven.blogg
Vanadesse. säger:

Sweet, hade ja ingen aning om. Får väl rösta.

DATUM: 2010-08-25 TID:14:33:49
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback