Heavy metal x-mas!


Eftersom jag avskyr allt som har med jullåtar att göra kan jag åtminstone bjuda på en riktigt bra JUDAS PRIEST-video med någorlunda rätt tema för dagen (nog är det kallt alltid..). Denna låt är enligt mig överlägset bäst på "Turbo" från '86. Annars är jag inte överdrivet förtjust i det albumet, utan föredrar plattor som "Screaming for Vengeance", "Painkiller" och "Defenders of the Faith". Men hur det än må vara med den saken så blir jag jääävligt sugen på att se PRIEST igen när jag kollar på den här videon.. Livet är hårt.

Annars ville jag egentligen bara önska er en god jul
, så hörs vi när matkoman har gått över. Ha det gött!



4 kommentarer
Flickvall säger:

God jul, lycka till med matkoman, ska snart också ge mig in i den!

DATUM: 2010-12-24 TID:17:37:46
URL: http://flickvall.blogg.se/
Lina säger:

Out in the Cold var en av mina absoluta favoriter när jag "hittade" Judas Priest för några år sedan. Men håller med. Turbo överlag är verkligen inte ett av deras starka album. Det känns väldigt kommersiellt och typiskt 80tals-party på något sätt haha!

DATUM: 2010-12-25 TID:13:28:18
URL: http://amiinside.blogg.se/
ladydoordie säger:

Du måste kolla in mina svar på min frågestund del 2! haha :)

DATUM: 2010-12-27 TID:18:35:36
URL: http://ladydoordie.wordpress.com
Angie säger:

haha älskar bajset-i-handen-posen! xD

DATUM: 2011-01-03 TID:19:15:51

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback