The Final Frontier: new video


Jahaja. Det var en ny låt, med tillhörande video, som det var frågan om.

Min reaktion på Satellite 15.. The Final Frontier är: ingen reaktion. Det var länge sen jag hörde något som var så rakt igenom söndertråkigt mediokert. Men jag är faktiskt inte förvånad. Jag tog ut min besvikelse på El Dorado, och den var ändå bättre än det här. Jag har alltså ingen kommentar.

En liten, liten tröst kan vara att låten Satellite 15...The Final Frontier ska i studioversion sluta på 8 min 40 sek, medan denna videosnutt bara ligger på dryga 5 minuter. Det blir alltså till att be till gud (eller djävulen eller vad man nu tror på) att de 3 min 40 sek vi inte har hört ännu håller högre standard. Men vet ni vad? Jag hoppas knappt längre. Tack Maiden för att ni verkar göra erat bästa för att förstöra eran egen avslutande platta.

4 kommentarer
Oskar säger:

Final Frontier är inte sista skivan! Steve har sagt i nån intervju att det blir en till!

DATUM: 2010-07-13 TID:20:28:01
CC säger:

Nope efter vad jag hört är det INTE sista plattan

DATUM: 2010-07-14 TID:00:43:15
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
[lisa bjernhagen] säger:

sv: TACK snygging! :D

DATUM: 2010-07-14 TID:21:25:50
URL: http://lisabjernhagen.com
PP säger:

Kan inte annat än att hålla med, försökte kolla mig igenom hela videon men tappade gång på gång intresset och började göra annat :/

DATUM: 2010-07-15 TID:13:08:15
URL: http://blogg.aftonbladet.se/rockblogg

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback