Blind Guardian tomörrow!



Någon som sa BLIND GUARDIAN?! Jag har knappt kunnat sova på två dygn och är peppad som satan. Nu ska jag äntligen få se mina power metal-gudar med Sveriges andra bästa band Steelwing som förband! Blir det bättre?!

Imorgon efter plugget ska jag kuta fort som fan ner till tågstationen
, hoppas på att Fred är där och kasta mig på tåget halv 4 med destination Göteborg och Brew House. Väl där ska jag sammanstråla med Bersa (som har tiggt sovplats hos mig innan han drar vidare mot Blind Guardians gig i Stockholm på lördag. Vissa har det bra!) och resten överlåter vi åt min recension (kommer upp i helgen, promise).

Vi ses på Brew House!

2 kommentarer
Grimgoth säger:

Ha så skoj och röj för mig med ;)

DATUM: 2010-10-22 TID:09:27:43
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Vanadesse. säger:

Snygga jävel!

DATUM: 2010-11-12 TID:23:37:01
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback