Katana - Heads will roll


Svenska heavy metal-bandet KATANA har signat med Rambo/Sony Music och kommer släppa sin debutplatta Heads Will Roll 28 januari! Fan vad kul för dem! Jag funderar allvarligt på att dra och se dem när de spelar i Göteborg 13/11, men min skola bestämde sig för att ha öppet hus (hur ovärt?!) den dagen så vi får se hur jag gör. Men hur det än blir med den saken så är det bara att hoppas att de får vara förband till något galet band inom närmaste framtiden!

Själv måste jag säga att det ska bli välbehövligt med höstlov. Jag har stressat som ett as hela veckan med diverse prov och studiebesök och utkämpar även en strid med världens envisaste jävla hosta/förkylning. Det plus för lite sömn är ingen bra kombination.. Imorgon tar jag nog hit min karl och låter honom ta hand om mig. Klart slut, nu mot sängen!

1 kommentarer
DeathGrowler säger:

Underbart bra nyhet! Keep up med din grymma blogg!

DATUM: 2010-10-29 TID:16:43:57
URL: http://hardrocksblogg.wordpress.com/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback