A new beginning


Tjena sweeties. Den här dagen har väl inte varit den bästa precis. Eller well, den började iallafall uselt..
Vi kan väl börja med att säga att jag och min pojkvän har tagit en paus från varandra för ett tag framöver, jag tänker inte gå in på detaljer.. Det är jobbigt nog som det är. Men jag hoppas att det här ska vara bra för oss. För jag vill att det ska bli bra, jag tänker inte ha det som vi har haft det nu. Men det blir ju att man tänker.. Jag tycker ju så jävla mycket om honom.

Dålig grej nummer två kom nästan rakt ovanpå den första. Jag nämnde att jag hade  glömt min väska i skolan igår, right? Så jag åkte direkt till skolan fast jag hade idrott första lektionen för att hämta väskan. Bad musikläraren låsa upp musiksalen för att hämta den.
Så var fanskapet INTE DÄR!
Och ungefär allt låg däri. Pengar, plånbok, bankkort, hårgrejer, smink, kamera, mp3, hörlurar, rubbet. Jag fick. Panik.
Sprang runt i skolan, kollade skåpet, Alfas lärarrum, receptionen, städerskorna, vaktmästaren, alla lärare jag såg typ. Jag ringde till och med till västtrafik utifall jag hade glömt den på bussen. Den var ingen. Jävla. Stans.
Rödögd, osminkad i diadem (jag sover med det) och mjukisbyxor släpade jag mig till idrottshallen. Orkade knappt delta. Jag tänkte väl ungefär 'Murphy, så elak är ingen. Inte ens du.'
Så kommer jag tillbaka från idrotten, smsar till Stina att hon ska hjälpa mig. Vi gick till musiksalen ännu en gång. Då sa Charlotte: 'Din väska är i Beta, Miranda. Jag tog hand om den igår'.
Fyfaan vad happy jag blev! :D I den sekunden älskade jag allt och alla.. fuck vad lättad jag blev!
Stina ÄR verkligen savoir in the need, haha, tacktacktack!

Tack till er som stöttar mig, you know who you are.

1 kommentarer
Karrow säger:

Ajdå! Tråkigt när man ska behöva ta en paus ifrån förhållandet. :( Hoppas det ordnar sig för er!



Gött att du fick tag på din väska igen. :)



Svar: Yeah, Guns! :D

DATUM: 2008-11-25 TID:19:06:26
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback