Skön shopping i Skövde



Det blev visst lördagshopping i andra upplagan. Upprepning från förra veckan på Elins Esplanad! Nu har ju alla butiker öppnat så jag och mor min åkte dit och kollade läget. Och jag kom visst hem med lite grejer också ;)

Och ÄNTLIGEN har jag hittat leopardtights! Wöho! Jag har ju verkligen fått det på hjärnan.. Hur glad tror ni inte Aerime blev när hon sprang in på Cassels och såg dem hänga där? :D
Nu när jag är så rik tyckte jag att jag var värd lite annat också. ;)

En ögonbrynspenna från H&M (24,50:-), leopardtights från Cassels (69,50:-), ringarmband från Gina Tricot (89:-) midjeskärp från H&M (49,50:-) och en t-shirt från Gina (99:-).

2 kommentarer
Emma säger:

Jag vill också ha sådana där tights! Klart jag lyssnar på hårdrock, vad annars liksom? hähä

DATUM: 2008-11-30 TID:00:57:38
URL: http://emmailondon.blogg.se/
rebecka säger:

leopardtights är sjukt hett

DATUM: 2008-11-30 TID:22:14:40
URL: http://xbecka.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback