Höst no more



Tjeenafan. Har ni kul i frosiga sverige? Jag fick världens chock i morse när jag kikade fram bakom gardinen och allt var vitt! Shit, när tog hösten slut? Så sent som i förrgår var jag ju ute i trädgården, kravlade omkring och plåtade löv och sånt. Passar ju inte så bra in nu tyvärr, men skitsamma, ni ska få se fotona ändå. Vare sig det är frost eller inte. :P
Det känns som det är kväll av någon anledning, kanske för att jag kom hem från stallet så tidigt. ^^ Jag är verkligen beroende av en sovmorgon nu.. Gick ju upp innan sju i morse, som jag skrev igår. Trött Aerime? Yees..
Lägger ut min lilla höstfotosession direkt efter detta inlägg. Bilder från igår kommer ikväll!
Nu ska jag städa och göra klart låten (känns som jag har sagt det nu i en vecka, men nu ska det verkligen bli klart!). Bara vara inne och mysa och lyssna på musik ikväll, tror jag. Det känns så nu iaf. :P Vad ska ni göra?

0 kommentarer

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback