Omsydda tröjor

Så! Nu har jag vaknat.. :P Eller jag blev väckt typ kl 6 i morse av den där jävla Buster.. grannens hund. Han började skälla. Och skällde. Och skällde. Med ungefär en sekunds mellanrum i kanske en halvtimma i sträck! Arggghhh, tortyr! Så halv åtta gick jag upp och åt.. medan Steven låg kvar och sussade.
Så jag passade på att plåta det jag fick gjort igår=)



Snea ryggen..



Konstig den blev framifrån.. Aja, den lär dyka upp i bloggen fler gånger. :P



Whitechick! haha



Tubtop + omsydda shorts



Och sist men inte minst mitt lilla tarzan-experiment. ;)

Vet ni vad? Jag fick ett par dojor av Mia också! Bara sådär..


Vad tycks?;)

2 kommentarer
Karrow säger:

Riktigt snajsigt, ju! :D

DATUM: 2008-10-30 TID:13:08:30
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Dennis säger:

Aaawsome<3, Älskar din stil, och Iron Maiden, great job!\,,/

DATUM: 2009-01-02 TID:19:56:34
URL: http://denniswesterberg.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback