Original


Nu har det gått så lång tid sen min senaste uppdatering att jag nästan är skyldig er ett litet sorry. Men som vanligt har jag fullt med godtagbara bortförklaringar. Hela veckan har bestått av prov och jag var inte så sugen på att få IG på dem.. Well, here I am back on track!
Originaltröjan är omsydd och klar. Här ovan posar min käre stekar-sportfånebabe Adolf med den innan jag satte saxen i den. Det finns tydligen hopp för mänsligheten! Vanligtvis ligger han så långt ner på hårdrocksskalan som är möjligt..


Så här blev det i slutändan! Jag är så kåt i min Screaming for Vengeance-tröja så jag gjorde något liknande med den här. I allafall upptill! Denna satte jag inget resår i och är tänkt att ha som tröja, inte tunika. Nice eh?

1 kommentarer
« K A R R O W » säger:

Blev ju skêtanice!

Me likey! >:D

DATUM: 2009-04-20 TID:09:09:08
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback