Needs


Knattade iväg ibak på Adolfs moppe ner till stan i eftermiddags. Tanten joinade och jag köpte en massa nödvändigheter. Ny burk med Dust-It, påfyllning av favoritnagellacket, guldbrun ögonskugga, ny ögonbrynspenna och bronzerborste. Dessutom sprang jag över en sminkväska i leopardtyg och tvekade inte en sekund. Ajöss min rosa med hjärtan på, sorry men det är inte särskilt metal med rosa hjärtan. Hemma väntade ett paket med örhängen i. Har tänkt att ha hål (nej, jag är efterbliven och tog inte hål i öronen när alla andra små flickor gjorde det på lågstadiet) men vill ha lite grejer att sätta i först, annars är det ju meningslöst att ta hål.. aight?

Tänk vad pengar man slösar på smink och grejer. Ibland vill jag vara en ful tönt som sitter i en stuga i skogen, är fet, äter kakor och skiter i allt. Men då skulle jag aldrig kunna se mig själv i spegeln och få den där egokicken, lyssna på wasp och inbilla mig att jag rules the world. Och det skulle vara jävligt trist.
Så jag får förbli en utseendefixerad men relativt snygg tönt som hoppar runt i en villa i skultorp, äter kakor men inte så mycket att det påverkar klädstorlek small och skiter i en del men inte allt. Det duger det med.

2 kommentarer
Elin [ n e v n a r i e n ] säger:

Wooow tack så mycket, bruuden :D

DATUM: 2009-04-20 TID:23:07:12
URL: http://nevnarien.se/
Becka säger:

Min Nalle Puh sminkväska är inte heller så metal..

DATUM: 2009-04-21 TID:17:58:05
URL: http://xbecka.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback