Skit röv?


You haven't seen this before eh? Det hela började med att jag såg en skitsnygg vit Skid Row-tee på tradera, men snål som jag är köpte jag den inte. Vilket var tur, med tanke på hur bra jag lyckades på egen hand!
En tygpenna + en hel natt att jobba på + tecknarskills + sax = all you need! Linnet är egentligen aningen för tight det får fan gå ändå.

Bara en uppskattade inte valet av band som jag plitade ner.. Min käre skånekompanjon Vic började gorma om "Skit Röv" och "mesiga ballader" och slutade harangen med att han skulle dissa mig för Astrid och Slayer. Jag har aldrig kommit överens med Slayer, vilket varken Vic eller tanten fattar. He's evil..

3 kommentarer
Minna säger:

Riktigt snyggt!



Föresten, hur ändrar man storleken på headern, jag har också en blogg, tänkte lägga ut en header som jag gjort klart, men den blir alltid liten.



Skitsnygg design ;)

DATUM: 2009-04-13 TID:20:42:18
URL: http://minnisen.blogg.se/
Astrid!! säger:

du är nog växa upp ifrån mes-musiken nån gång och börja förstå den äkta känslan med slayer! hoppas jag i alla fall!

DATUM: 2009-04-13 TID:21:28:27
Karrow säger:

Äsch, den var fräck!



När kommer webshoppen, då? ;)

DATUM: 2009-04-14 TID:12:01:38
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback