Gladiator


Morning! Of course är jag strålande glad och pigg när min sovmorgon blir tillintetgjord på grund av nationella proven i matte. Jag känner mig motiverad. Speciellt eftersom mitt slutbetyg (MVG eller VG) hänger på det här.

Well, nog om det. I tisdags när jag var ledig från skolan tog morsan och jag en sväng till Elins Esplanad, och råkade komma hem med lite grejer (surprise). Bland annat de här gladiatorheelsen och kjolen! Förra året var jag helt emot gladiatorskorna, de utan klackar, och jag tycker fortfarande det är skitfult. Men sålänge de inte är tanfärgade och har rejäla heels funkar det!




Jag fick dessutom ett gulligt set från H&M (i min storlek!), mascara, kammar (jag slarvade bort de två jag köpte förra veckan) och en hårfärg (min utväxt är inte särskilt vacker).

Och för er som undrade om Gliss-tuben några inlägg ner; den finns att köpa i stort sett överallt (H&M, Ica osv), min köper jag på Ica kvantum.


Nu ska Aerime till skolan och matteprovet. Wish me luck!

4 kommentarer
Anonym säger:

tack för att du skrev vart du köpte den tuben..kollade på ica här i dumma skara men fanns inte..



otroligt snygga skor btw! :)

DATUM: 2009-04-23 TID:20:18:30
Karrow säger:

Good luck!

DATUM: 2009-04-24 TID:10:08:32
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
carro säger:

Så grymt snygga grejer! :) Älskar dina tights! :)

DATUM: 2009-04-24 TID:16:29:13
URL: http://carolinehallstrom.blogg.se/
maaria säger:

snygga kläder! :*

DATUM: 2009-05-01 TID:20:21:26
URL: http://feelmymusic.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback